№ пп
|
Заходи
|
Клас
|
Час провед.
|
Місце провед.
|
Відповідальний
|
1.
|
Збір керівного і навчального складу
|
|
|
|
|
2.
|
Відкриття Дня ЦО, проведення загальношкільної лінійки.
|
|
|
|
|
3.
|
Перший урок за розкладом.
|
|
|
|
|
4.
|
Практичне заняття „Способи захисту органів дихання”.
|
2
|
|
|
|
5.
|
Практичне .заняття „Гігієна відпочинку, профілактика сонячних і теплових ударів. Надання першої допомоги”
|
5
|
|
|
|
6.
|
Практичне заняття „Перша медична допомога у разі поранення. Накладання первинних стерильних пов’язок, джгута й закрутки”
|
6
|
|
|
|
7.
|
Надання ПМД при опіках, переломах, кровотечах. Практичне заняття
|
9
|
|
|
|
8.
|
Бесіда „Принципи та норми радіаційної безпеки. Дозові межі залежно від груп критичних органів. Припустимий вміст радіонуклідів у критичних органах. Гранично припустиме річне надходження радіонуклідів до організму”.
|
11
|
|
|
|
9.
|
Практичне заняття „Перша медична допомога у разі поранення”.
|
4
|
|
|
.
|
10.
|
Бесіда „Зовнішнє та внутрішнє опромінення. Потрапляння радіонуклідів в організм та виведення їх з організму”
|
10
|
|
|
|
11.
|
Бесіда „Гігієна харчування. Роль окремих видів продуктів харчування у зниженні вмісту радіонуклідів в організмі. Вітаміни як засіб підвищення стійкості організму до дії радіації, профілактики захворювань”
|
3
|
|
|
.
|
12.
|
Ознайомлення учнів із Законом України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.
|
8
|
|
|
.
|
13.
|
Сильнодіючі отруйні речовини, їх характеристика. Вплив ОР на організм людини та захист від них. Надання першої допомоги при отруєннях
|
7
|
|
|
.
|
14.
|
Об’єктове тренування на тему „Евакуація учнів по сигналу ЦО „Увага всім!”
|
|
|
|
|
15.
|
Випуск газети „Збережемо навколишній світ”
|
2-11
|
|
|
|
16.
|
КВК "Щоб у радості зростати, лиха слід не допускати"
|
2-4
|
|
|
|
17.
|
Перегляд художнього фільму «Аврора»
|
5-6
|
|
|
|
18.
|
Перегляд науково-популярного фільму «Чорнобиль»
|
7-8
|
|
|
|
19.
|
Комбінована естафета між 9-10 кл. „Пройти етапи по купинах, без помилок і без зупинок”
|
9-10
|
|
|
|
20.
|
Закриття Дня ЦО, проведення загальношкільної лінійки. Освітлення ходу і результатів проведення заходів „Дня ЦО” .
|
|
|
|
|
ПІДСУМОК ДНЯ ЦИВІЛЬНОЇ ОБОРОНИ
|
1.
|
Збір педагогічного складу і учнів для підсумків ”Дня ЦО”
|
|
|
|
|
2.
|
Оголошення наказу директора-начальника ЦО школи про підсумки „Дня ЦО”
|
|
|
|
|
3.
|
Вручення грамот переможцям окремих етапів „Дня ЦО”
|
|
|
|
|
4.
|
Розбір проведення „Дня ЦО” з керівним складом, відповідальними особами, педпрацівниками.
|
|
|
|
|